- About this Journal
- Abstracting and Indexing
- Aims and Scope
- Article Processing Charges
- Articles in Press
- Author Guidelines
- Bibliographic Information
- Citations to this Journal
- Contact Information
- Editorial Board
- Editorial Workflow
- Free eTOC Alerts
- Publication Ethics
- Reviewers Acknowledgment
- Submit a Manuscript
- Subscription Information
- Table of Contents
Prostate Cancer
Volume 2012 (2012), Article ID 826254, 11 pages
doi:10.1155/2012/826254
Relationship of Dietary Intake of Omega-3 and Omega-6 Fatty Acids with Risk of Prostate Cancer Development: A Meta-Analysis of Prospective Studies and Review of Literature
1Institute of Urology, St. Luke's Medical Center, 1102 Quezon City, Philippines
2ENT Department, St. Luke's Medical Center, 1102 Quezon City, Philippines
3Preventive and Community Medicine, St. Luke's College of Medicine, 1102 Quezon City, Philippines
Received 8 March 2012; Accepted 9 July 2012
Academic Editor: Lynnette Ferguson
Copyright © 2012 Michael E. Chua et al. This is an open access article distributed under the Creative Commons Attribution License, which permits unrestricted use, distribution, and reproduction in any medium, provided the original work is properly cited.
How to Cite this Article
Michael E. Chua, Maria Christina D. Sio, Mishell C. Sorongon, and Jun S. Dy, “Relationship of Dietary Intake of Omega-3 and Omega-6 Fatty Acids with Risk of Prostate Cancer Development: A Meta-Analysis of Prospective Studies and Review of Literature,” Prostate Cancer, vol. 2012, Article ID 826254, 11 pages, 2012. doi:10.1155/2012/826254